Jako czwarta najlepsza drużyna w Polsce, występująca w najwyższej klasie rozgrywkowej – STATSCORE Futsal Ekstraklasa, oferujemy naszym partnerom szerokie możliwości reklamowe w ramach atrakcyjnych pakietów sponsorskich.

NIEKTÓRE KORZYŚCI PŁYNĄCE ZA SPRAWĄ WSPARCIA NASZEGO KLUBU:

  • Szerokie pozycjonowanie marki przy zachowaniu większej efektywności kosztowej w stosunku do tradycyjnych form reklamowych (wartość reklamowa naszego Klubu ze względu na zasięgi i zakres publikacji jest obecnie szacowana na ponad 1.2 mln zł)
  • Nazwa Twojej firmy jest promowana w relacjach sportowych i serwisach informacyjnych w najlepszym czasie antenowym, m.in na platformie Cyfra+, CANAL+ Sport 5 (nSport+), WP.Pilot
  • Pozytywne zmiany postaw konsumenckich oraz postrzegania marki przez obecnych i przyszłych Klientów,
  • Tworzenie wizerunku firmy poprzez stworzenie jasnego przekazu: sport = zdrowie, sukces, przynależność do większej grupy,
  • Możliwość tworzenia postaw konsumpcyjnych i wywoływania popytu na własne produkty,
  • Wyróżnienie się względem konkurencji i zwrócenie uwagi na specyficzne cechy produktu,
  • Uzyskanie efektu lojalności konsumentów, motywacji pracowników oraz nawiązanie kontaktów biznesowych z innymi sponsorami.

ULGA PODATKOWA

Od 1 stycznia 2022 roku obowiązuje nowa ulga, potocznie nazywana ulgą sponsoringową.
Jest to nowa, ważna zachęta na rzecz przekazywania środków przez przedsiębiorców na sport.

Ulga przeznaczona jest dla podatników prowadzących pozarolnicza działalność na zasadach:
PIT – podatnicy prowadzący działalność gospodarczą opodatkowaną na ogólnych zasadach według skali podatkowej i podatkiem liniowym;
CIT – podatnicy uzyskujący przychody inne niż przychody z zysków kapitałowych.

DLACZEGO WARTO ZOSTAĆ SPONSOREM NASZEGO KLUBU?

Sponsoring to już nie filantropia – TO BIZNES, który sprzyja wzmocnieniu pożądanego wizerunku firmy i jej produktów. Kreuje i utrwala świadomość nazwy firmy, jej loga oraz podległych marek.

Badania potwierdzają, że konsumenci są przychylniej nastawieni do podmiotów biorących udział w tej formie promocji. Uważają oni, że ta forma reklamy jest mniej intruzyjna i traktują ją przyjaźniej niż tradycyjne działania marketingowe.

Praktyka potwierdza, że sponsoring jest nawet 10-krotnie skuteczniejszy i efektywniejszy niż typowa reklama, a firmy reklamujące się poprzez sport są postrzegane jako nowoczesne, zamożne, sprzyjające zdrowemu stylowi życia.

Według ostatniego raportu Event Marketing Institute
72% konsumentów lepiej postrzega marki, które zapewniają swoim klientom pozytywne emocje poprzez wspieranie sportu, dodatkowo 74% konsumentów przyznaje, że zaangażowanie marki w sponsoring sportowy znacznie zwiększa szansę, że dokonają zakupu jej produktów względem konkurencyjnej firmy, która w swojej strategi marketingowej nie uwzględnia sponsoringu sportowego.

Wszystkich zainteresowanych poznaniem poszczególnych pakietów sponsorskich prosimy o kontakt mailowy z naszym biurem: biuro@dremanfutsal.pl